מזכרות לאירועים

הענקת מתנות למוזמנים לאירוע, אם במהלכו או בסופו, הן מתנות שתמיד כיף לתת – ומי אינו שמח לקבל? מתנות כאלו משמשות מזכרת נחמדה מהאירוע וזיכרון מתקתק מהמקום, האנשים והאווירה.

מזכרות קטנות לאירועים מהוות מעין מחווה צנועה של בעל האירוע למוזמנים שבאו מרחוק וכיבדו את בעלי השמחה בנוכחותם. המתנה לא חייבת להיות גרנדיוזית ויקרה; מספיק שיהיה שי קטן המוענק בכניסה לאירוע, במהלכו או בסופו.

מתנות לאורחים, עשויים להיות, לדוגמא – חולצה עם כתובית שמזכירה את האירוע, מגנטים למקרר עם הקדשה של בעל האירוע ותמונת האורחים, שוקולד עם הטבעה, ספלים, משטחי עכבר, מחזיקי מפתחות, קיסמים ועוד רעיונות מרעיונות שונים. כל אלו עשויים להיוותר בביתם של האורחים ימים, שבועות ואף חודשים רבים מיום האירוע – ומה טוב יותר מיצירה וחיזוק של הקשרים החברתיים והמשפחתיים שלכם, באמצעות הענקת שי קטן וצנוע?

מתאים לחלק מזכרות לאירועים באם מדובר, למשל, בערב חברה, או תצוגה, כאשר המבקרים זכאים לקבל שי מכם. כך שם החברה עשוי להיחרת במוחם ביתר קלות. אין צורך לשבור את הראש בנוגע לרעיון למזכרות – שי פונקציונאלי עשוי בהחלט להספיק. דוגמאות לכך ניתנו בפסקה הקודמת.

ישנן חברות המתמחות ביצירת מזכרות לאירועים – במיוחד לאירועים. תוכלו לעיין בקטלוגים אלקטרוניים (באינטרנט) על מנת לקבל רעיונות מעולים למזכרות לאורחיכם היקרים. לא נדיר הוא המקרה בו מגיעים לביתם של חברים, ועל מקרר ביתם רואים עשרות מגנטים שקיבלו מאירועים אליהם הוזמנו: בת מצווה, חתונה, ברית, יום הולדת, מסיבת גירושין ומה לא – כך שמרוב מדבקות, כבר לא רואים את הצבע המקורי של דלת המקרר (יש יאמרו – יצירת פאר של כיעור אבסטרקטי).

חיוני לדעת את המספר המשוער של האורחים העתידים להגיע, בכדי להימנע מסיטואציה לא נעימה, בו אין מספיק מזכרות לאירועים, מה שמביא לקימוט מצח, הרמת גבה, גירוד במצח ועוד כהנה וכהנה מחוות שאותם הייתם מעדיפים למנוע בכל נפשכם ומאודכם. זכרו, כי במקרה זה, דווקא ערך הכמות חשוב יותר מערך האיכות, שהרי כל אורח שמח לקבל מתנה, כל מתנה, בלי קשר לאיכותה, גודלה, משקלה או צבעה, שהרי – העיקר הכוונה.

זכרו שמזכרות לאירועים הופכים להיות חלק אינטגראלי מקיומו של אירוע. אין משמעות הדבר שאתם חייבים ללכת בתלם ולנהוג ככל האנשים המארגנים אירוע. ייתכן שאתם, באופן, אישי, אינכם מוצאים כל טעם להשקיע אנרגיה רבה בהכנת מזכרות לאירועים. ייתכן ש"זה לא אתם". ייתכן גם שעצם קיום האירוע מהווה מתנה כלשעצמה; מאוד יכול להיות שאתם יודעים ויכולים להעניק ערך רק מעצם העלאת רעיון האירוע.

יש כאלו הגורסים כי הענקת מתנות לאורחים, מטרתה "לכסות" על איזשהו חלל, או וואקום שקיים באירוע. אחרים יאמרו כי זוהי שטות מוחלטת, שהרי ישנם אירועים המסבים הנאה רבה ומעניקים גם ערך רב והנאה מרובה למוזמנים ולבעלי השמחה ואולם עדיין מחולקות בהן מזכרות לאירועים.

כתיבת תגובה